Nu händer det grejer minsann!!!!



Äntligen har min Man fått operationstid!!!!!  12/9 ska han bli bra igen,och då får jag tillbaka min Man!
Fast i hans värld är han "fit" direkt efter operationen,och kan genast sätta igång med alla projekt som han inte kunnat göra.Hahaaaa,trodde han ja!!!!
Sjukskrivning 4-6 veckor!
Rehab x-antal veckor!!
Och framförallt,ta det luuuungt!!!
Men om jag känner honom rätt,kommer han att försöka göra väldigt mycket,trots att han inte får.
Så där får jag rycka in och stoppa honom från att göra för mycket saker,för fort efter operationen.

Nästa grej på tur var offert på nytt fönster till duschrummet.
Strax efter åtta imorse kom Greger för att mäta fönster.
Vi beslutade att fönstret skulle bli 70x90,och öppningsbart inåt i två lägen.
Fick ringa till Greger senare idag och fråga om det gick att få karmen i aluminium färg,eftersom mitt nya duschrum ska gå i gråsvart och aluminium(inte att förväxlas med rostfritt,som blir alldeles för "klart")
Kommer att bli sååå snyggt!!! ;)
Vi ska nämligen renovera duschrummet,eftersom vi har mögel i silikonskarvarna.Tråkigt men sant!!
Men tänker man efter,så var det faktiskt nästan 20 år sedan vi gjorde det senast!Och det var ett tag sen! :)

Det var nog det för denna gång.Inte mycket,men lite nyheter iallafall.

På återhörande allihopa!

Må gott!!

Kommentarer
Postat av: angelique

yeeeey! fönster till badrummet är ju faktiskt en jätte bra start!! :)

2011-08-30 @ 23:23:28
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0