Skit-tv,på ren svenska!!! ;)



Sitter här och undrar över all skit som tv faktiskt sänder!
Skulle vara roligt om det iallafall en kväll i veckan skulle vara något att titta på!Men nej!!

Har slaviskt följt sim-Vm,och blivit lite besviken över dom svenska resultaten.
Vet att Sara Sjöstrand inte fyllt 18 år än,och har hela sin framtid kvar,så hon är ursäktad!Snöpligt dock med bara fjärde placeringar,men hon kommer,så glöm inte namnet!!!
Frölander,tyckte jag,underpresterade.
Alshammar slog till sista dagen,och det med besked!Trevligt med ett guld från mästerskapen.Henne ska det bli intressant att följa under året fram till OS!!
Alla dom andra svenskarna måste höja sig rejält,för att kunna vara med och konkurrera i den absoluta toppen.Men,som sagt,det är ett helt år fram till OS.Så det är bara att vässa,så formen är den absolut bästa då! ;)

USA:s nya stjärna heter Lochte,och har petat ner Phelps från tronen.Tillfälligt,eller?(liten reflektion bara) ;)

Så sim-Vm har varit något att titta på.Mitt på dagen,och mitt i natten!
Nattpassen däremot har jag överlåtit till andra att följa.
Måste ha min skönhetssömn!! :D

Men,för att återgå till min klagan över skitprogram under sommaren!
ALLA kan inte ha semester samtidigt!!Så är det bara!
Pensionärerna försvinner inte!
Dessutom har inta alla råd att åka iväg,utan är tvungna att tillbringa sin semester hemma!
Jag vill inte hyra en massa filmer för att underhålla mig på kvällarna,då blir tittandet ett måste!
Och det vill jag absolut inte att det ska vara!!
Dessutom kostar det,inte för att jag inte har råd,men det finns annat jag kan sätta mina pengar på.
Dessutom har jag betalat tv-licensen,så varför ska jag då inte kunna kräva bättre program!!!

Så,snäälla tv-producenter och programväljare!!!!!Satsa på bättre program under sommaren,och inte bara repriser,repriser och repriser!!!
Det kan ju inte vara omöjligt,eller??


Detta var nog allt för denna gång!!
På återhörande alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0