Hästägare!


Jaha,då har man blivit delägare i en galopphäst!
Har varit med i riksgaloppen under året som gått,och det har gått riktigt bra!
Min häst,Street Band,sprang in c:a 500000 kr.
Det tråkiga är att jag måste dela vinstpengarna med 999 personer till. :D
Men from nu är vi bara 100 delägare på honom,vilket gör att eventuell vinstpeng blir högre.

Det som är lite tråkigt är att han bor i Göteborg på Jägersro.
Så att bara ta på sig ytterkläder och åka till stallet och hälsa på,är då inte möjligt. :(
Men nu ska det bli spännande att följa honom,kanske till sommaren åka till Göteborg??

Annars händer inte så mycket.
Uppladdning inför julyrslet,och det kommer att vara heeelt hysteriskt!!
Kommer att ha massor att göra på posten och spelet,fram till veckan innan julafton.
Och då överlåter jag resten av tokerierna till butiken.
Maten,dryckerna,snasket etc.................

Vilken tråkig bloggning det blev!! :( Äh,det går över till nästa!! :D
Så det får nog vara bra för denna gång,innan jag skriver nåt som är ännu tråkigare. ;)

Må gott allihopa!!

På återhörande!!!




Visst e han stilig?? Min Street Band!

Kommentarer
Postat av: angelique

åh va fin han är!! :) det gjorde du bra!! (som aldrig varit speciellt intresserad av hästar så, ironiskt nog, är det du som plötsligt är delägare i en ;) )

seeeees snart!!! pusss <3

2011-11-25 @ 13:55:33
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0