Mina barn!Mitt allt!!!

Det stämmer!
Skulle verkligen gå genom eld och vatten för mina barn!!
Jag har verkligen dom underbaraste barn någon någonsin skulle kunna önska sig!
Min Son är otroligt begåvad med ett "konstnärsöga"!!
Min Dotter är den mest spontana och öppna person som jag känner!Och akta er för att såra henne,då kommer "Big Mama Bear" fram!!!! :D

Min Son är väldigt känslig!Missförstå mig inte!!!
En konstnärssjäl,instängd!
Hans blick för det fotografiska är unik!(inte bara för att jag är mamma)
Han hittar motiv som fängslar,väcker drömmar,som bara är vackra!
Tyvärr är han en aning lat,så man måste sparka honom där bak,så det händer något! ;)
Han är blyg,reserverad,och väääldigt ödmjuk för sina arbeten.

Min Dotter är faktiskt raka motsaten till min Son!!
En själ som är "kompis" med dom flesta!(och missförstå mig inte igen!)
En spontan och levnadsglad människa,som just nu lever sitt liv till fulllo!
Vilket är toppen!!!!!
En mer ansvarsfull människa får man leta efter.
Med andra ord,en människa med bägge fötterna på jorden!Bokstavligt!!

Och så min Man då??!!
Han landade från Berlin i eftermiddags,vilket då blev en lite guppig färd!
Vi har ju haft "klass 3" varning.Vilket snabbt översatt betyder STORM och lite till! :D
Det som är skönt,är att min Man mår utmärkt!!!!!
Efter operationen är han som en annnan människa.
Glad,positiv,och framförallt på G med det mesta!!SKÖNT!!!!!!
Tack min Man!!För att du är tillbaka!!!

Så gott folk!Det var detta för denna gång!!

Må gott allihopa!!!

På återhörande!!!

Kommentarer
Postat av: angelique

<3 <3 <3! :) massa kärlek till dig och pappa!!!

2011-12-03 @ 04:42:42
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0