Blir sååååå trött!!!!!



Har varit duktig i ett par veckor och sålt lite smått och gott på tradera.
Roligt,lite jobbigt,men framför allt skönt att kunna bli av med lite grejer,samtidigt som man får in några kronor.
Men det som gör mig så förbannad,är dessa dårar som inte godtar fraktkostnaden!!!
Utan bara måste skicka mail och fråga om man inte kan skicka varan billigare?!Vadå???Jag hittar ju för fan inte på frakten!!
Men,jaaa,jag hittar på en summa som passar,och sen bara kör jag!!!
Om det vore så enkelt skulle jag väl sätta ett annat fraktpris då,eller??

Praktexemplet kom ikväll då jag slog igång burken för att kolla om jag fått någon rolig mail.
Hade skickat vinnarmailet igår kväll,där jag gav information om betalningssätt,fraktkostnad(som tydligt stod i annonsen),samt det vinnande budet.
Så ikväll fick jag då frågan,om jag kunde skicka med schenker,eller annat alternativ som kunde bli billigare.
För personen ville snåla in på frakten?!Men hallå där!!!Är man dum,eller??
Då undrar jag vilken del av meningen personen inte förstod.I min värld var det kristallklart!!
Under rubriken frakt stod tydligt och klart vad det kostade.Dessutom hade jag varit snäll och prutat,vilket i slutändan blir att jag förlorar på affären!
Men jag har slutat förvånas,det finns banne mig folk till allt!!

Lessen att bloggen blev en aning negativ,men var bara tvungen att skriva av mig detta.
Ska lova att nästa blir mer positiv. ;)

Må gott allihopa!!

På återhörande!!!

Kommentarer
Postat av: angelique

ja det finns minst sagt folk till allt!! hopplöst... men jag ser inte nya designen :/ vaaart är den!? :D

2011-10-19 @ 13:42:03
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Mammilu

Veeet inte?????Har inte hört nåt från Cissi än?!Har bara sett iden!Så jag bara väntar.Vill haaa den NU! :D Kommer å bli så snygg!!! ;)

2011-11-01 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0