Som ett stort FÅN!!!!



Då satt jag och min Man på altanen och väntade på den stora händelsen.........?!
Och vad hände?,inte mycket inte!
Alla pratade om den stora händelsen som skulle äga rum på himlavalvet mellan c:a 18-23.
"Draciderna" skulle passera,vilket skulle resultera i en kaskad av stjärnfall.
Vilket orsakas av nån meteorit,eller en svans av den, som kommer för nära jordatmosfären.
Säkraste tiden skulle vara vid 23 tiden.(då ska ni veta att vi hade suttit från 21,30!)
Visst var det lite mer stjärnfall än normalt,men inte som utlovat.
Så då fattar ni att vi hade suttit där som,just det,FÅN!!! :D
Men,brist på annan sysselsättning,varför inte tillbringa en lördagskväll sittandes på altan.I kylan!!
Vi fick oss iaf ett gott skratt!PENSIONÄRSVARNING,i 100!!!! :D

Nu har min Man äntligen flyttat tillbaka till vårt sovrum!!(alla snuskiga fantasier undanbedes!! ;)
Imorgon har det gått 4 veckor sedan hans nackoperation,och då tyckte han att det var dax att sova i sin säng.
Så då vår Dotter kommer hem nästa gång får hon tillbaka sitt rum!
Han mår jättebra,vilket resulterar i att han gör lite för mycket grejer,lite för tidigt.
Man kanske skulle sätta på en GPS,så jag skulle kunna hålla koll på vad han gör.
Det bästa är att han kan börja köra bil om 2 veckor,det ser han fram emot.
Han känner sig lite låst,vilket är förståeligt,han är van att kunna förflytta sig snabbt.
Men han får hålla ut,snart så!!

Till helgen kommer min svåger med tjej på besök.
Dom ska få hjälpa oss att köra "Mr Bucken" till garaget,för sin vintervila.
Börjar bli kallt på nätterna,och vi behöver platsen för min Mans nya projekt.En Ford Falcon.
Kanske lite mitt fel också,eftersom grannen flyttade och skulle köra den till skroten.
Tänkte att man kanske skulle kunna göra iordning den,och sedan sälja vidare,eller nåt.
Annars kan man ta delarna,och sälja dom separat.Bilen har ju inte kostat nåt,så varför inte!

Det var nog allt för denna gång.
Ska verkligen försöka blogga oftare,men tiden går så fort!!!

Må gott allihopa!!
På återhörande!!



Ibland har man underbara kunder!!Fick denna låda för att pendeltågen inte gick över helgen!
Han skulle fika med sin kompis,men kunde inte ta sig till City.Chokladfabriken,namnam!!!!

Kommentarer
Postat av: angelique

haha ni två, verkligen fån! :D vilken tur att jag får tillbaka mitt rum nu då ;) har saknat min säng lite grann! :D

2011-10-10 @ 20:34:55
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0