Nu var det dax!



Då var det tomt i huset!
Nu har min Man åkt!
Inskrivning ikväll,och operation imorgon bitti klockan 8.00!
Fick ett sms för en stund sedan,där han talade om att han fått fika och var inskriven! :D
Dessutom hade han fått nummer ett i kölappssystemet,så han åker under kniven som nummer ett!!
Han berättade även att han delade rum med 3 andra,som var mycket äldre än honom.
Enda kommentaren han hade,var att det var pensionärsvarning! :D

Skämten som florerat hemma den sista tiden har varit många.
Som t.ex;Hans oro har varit att han inte får vrida nacken den första tiden.Vilket resulterat i skämtet att han får använda en hundkrage! :D Så han inte kan vrida huvudet!
Eller,han får ta "färdtjänst" hem.Han får inte köra bil den närmsta månaden!Allt för att inte belasta nacken.
Sanningen är att han får åka taxi hem,inte färdtjänst.Men det låter inte lika roligt! ;)
Skämten till trots,är det allvar.

Har suttit på skype med min dotter och pratat av mig,och hon med mig.
Vi behövde bägge två prata av oss all oro,och varför inte göra det tillsammans!
Ensam är stark!Men tillsammans kan man göra under!!

Det kommer att var två tomma dagar framöver,utan min man.Saknar honom redan.

Har tagit ledigt från jobbet imorgon.Visste att jag inte kommer att kunna vara närvarande till hundra procent,så då är det bäst att hemma.
Kommer att vara en lång förmiddag fram till telefonsamtalet från sjukhuset.Så jag vet att allt gått bra!

Det var det!
Hade inte så mycket mer att berätta,utan säger bara;
På återhörande allihopa,och må gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0