SNAAAART!!!!!!!!!!!

Jaha gott folk!Nu börjar min nya bloggdesign ta form. :)
Finns fortfarande lite att jobba på,men snart så är den klar.
Finliret kommer senare i sommar,då min designer har slutat plugget! :)
Erkänn att den är lite häftig??!!
Nu har nedräkningen börjat på allvar!!
Min Dotter med vän kommer på besök imorgon!
Min Son kommer hem från en kompis i Bromölla!
Och min Man landar från Karibien på söndag!
Så i några dagar är "La Familia" samlad,som förr!! ;)
Ska bli så underbart att ha alla samlade.
Påskmiddag,grilla,umgås.prata skit etc.........
Blev nog en ganska kort blogg denna gång!Men går som på moln i väntan på allt roligt jag har att se framemot.
Må väldigt gott allihopa!!
Och på återhörande!!!
GLAD PÅSK!!!!

Kommentarer
Postat av: angelique

och huuuuur kul hade vi det inte!? :) fantastiskt! PUSS

2012-04-16 @ 00:52:21
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0