OS?!Hat eller kärlek??Beror på vem man frågar!!! ;)

Min Man hatar mig!!!!
OS är ju mitt absoluta paradis!!!!
Handboll,simning,friidrott,fotboll...........
Och jag har semester!!
Kan livet bli bättre??!! :D
Har följt handbollen lite närmare,och blivit lite besviken på dom Svenska Damerna!
Är absolut ingen expert,men tycker att dom underpresterat!!
Sverige har ett enormt starkt lag,men det verkar som hela spelet har låst sig!!I 180!!!
Målvakterna var under all kritik!!
5 räddningar i en match?Är absolut inte OK!!!!
Vi har Thorstensson,som är en skytt utan dess like!!!Men som i mästerskap har svårt att leverera!!
Den spelare som jag faktiskt ger "G" till,är Boson!!
Man brukar säga att "Gammal är äldst"!Och i detta fall stämmer det ganska bra.
Att det kan låsa sig,är normalt.Men i ALLA matcher???
Sverige har kapaciteten att slå ALLA lag i OS,men får det inte att fungera!!!
Vad måste göras??
Personligen tycker jag att vår förbundskapten inte ger laget vad det behöver!
Det går inte att dalta på elitnivå!!!!!!
Familjen är hemma!!!!!!!!!!!!!!Här MÅSTE man tala om vad som gäller!!!!!!!!!
Vet att jag inte skulle få speciellt många vänner om jag var coach,men jag skulle ställa högre krav!!
Detta är spelare som spelar för landslaget!!!Det finns en uppsjö av tjejer som skulle ge halva sin fot för ett spel i landslaget!
Och då kan dom inte leverera?
Var felet ligger kan jag som amatör inte yttra mig!
Men tycker att dom åtminstone kunde ha kämpat lite mer!
Att spela med en landslagströja,ska göras med respekt!!!!
Att sedan komma med förklaringar som;Jag vet inte vad som gick fel????
Och vi som satt framför tv:n och skrek ut vår vånda varje gång motståndaren gjorde mål!!!
För stödet som har varit från det svenska folket har absolut inte lyst med sin frånvaro!!!!!!!!!!!!!!
Personligen hade jag gett ALLT!!!Detta är ju trots allt OS!!!!
 
Som vanligt var jag tvungen att spy ut lite av min ilska!!
Så ber om ursäkt om detta inlägg blev lite bittert!
Men detta var nog allt för denna gång! ;)
Må gott allihopa!
Och absolut på återhörande!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0