Denna uuunderbara gudagåva!! :) S-E-M-E-S-T-E-R :D

Trodde inte att jag skulle uppskatta semestern som jag faktiskt har gjort i år!!
Trots att jag och min Man troligen bara får några dagar tillsammans! :(
Just nu är han i Wien,för en kort tripp med kaffe divisionen på jobbet.
Som tur är,är mina barn hemma,så jag kan göra livet surt för dom ett tag! :D
Har faktiskt inte gjort någonting denna första vecka!!!
Har lite planer,men frågan är om jag ska genomföra några av dom?
På lördag tänker jag åka till Strängnäs på Motorhistoriska marknaden!Shoppa loss lite! ;) Kanske??
Min Man kommer hem imorgon eftermiddag.Så det lär garanterat bli grillat,öl och bara vara!
Får ta vara på dom små stunder vi får. :)
Annars blir det nog bara att ta det lugnt!
Sova länge!
Softa!!
Och jobbet är sååå långt bort!! :)
Har faktiskt fått tre samtal från jobbet denna vecka,vilket är förvånande?Trodde dom kunde mer! :S
Måste nog erkänna att jag gjort mig liite oumbärlig!Inte bra!!
Måste erkänna för mig själv att jag definitivt inte är det!!
Men måste bara säga;att känslan är helt underbar!!!!!!
 
Vi hörs åter!!
Må gott allihopa!!
 
Och ni som har semester!!!
Planera inget,utan NJUUUT!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0