29 ÅR!!!Och spräckte min svit idag!!!

Idag har det alltså hänt!
JAG FÖRSOV MIG!!!
Har varit ICA anställd i snart 29 år,och aldrig försovit mig!!Men idag hände det!Det som aldrig borde hända!!
Jag försov mig! :(
Men,"Även solen har sina fläckar" eller "Även den bästa kan misslyckas" :D
Det var en alldeles normal fredag,nja inte riktigt!Min Son fyllde år! Grattis!!
Vi gick till "La Rosa" och åt middag(förrätt+varmrätt)och tog en öl till maten.EN ÖL!!!!
Så det blev ingen "tung" kväll,om ni förstår vad jag menar! ;)
Han gick ut med sina vänner,och jag gick hem,visste ju att jag skulle jobba dagen efter.
Sitter och slötittar på tv,tills jag känner mig tillräckligt mosig för att gå till sängs!Och lovar,var i säng redan vid tio!!!
Men av någon märklig anledning så ställer jag inte klockan på ringning??!!
Vilket då resulterar till att jag inte vaknar då jag borde! :D
Och alla ni som nu sitter och läser detta säger;Det är väl inte hela världen!Men för mig är det det!Fel dag att ta sovmorgon!LÖRDAG!!JOBBA!!

Misstankarna bara haglar!
Krogen,vänner på besök,bakis,etc...............Jobbar jag lördag,så inget av det!!
Det som var det mest komiska i situationen,var att jag vaknar och börjar fundera på vad jag ska göra under dagen!Ligger i några minuter och planerar dagen,innan verkligheten pockar på! :D
Vaknar då kvart över åtta,och undrar vilken dag det är och kommer underfund med att det är lördag.
Det tar en stund innan jag vaknar till och kommer  fram till att jag ska jobba!
Vår butikschef har då ringt till min mobil två gånger
Ringer upp honom och säger som det är!!!Gullig som han är,erbjuder han skjuts!!
Fem över nio landar jag på jobbet,och veeet att dagen är förstörd! :D
Har inte hunnit göra något av det jag planerat att göra!!
Men,det finns en morgondag!!Så allt jag inte hann göra på lördag finns kvar till måndag!!!
Då har jag delat min ångest över försovningen! :D
Må gott allihopa!!!
På återhörande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0