Svårt att sova!!!!!

Sitter här och ugglar!Och klockan är 23.50!! :(
Har på sista tiden haft svårt att sova!
Ligger och grubblar på dom mest vansinniga ideerna,och blir fan inte klok nånstans!!
Kan vara allt från jobbet,till hur jag ska organisera rummen hemma,till ommöblering.
Och då jag vaknar,är alla bekymmer över?!
Så vad ska jag göra?
Kan ju ta mig en hutt,eller två?!
Räkna får?!
Lösa korsord?!
Ja,alternativen är många,men ingen av dom är egentligen rätt!
Tar man en hutt,blir man alkis!Och det vill man definitivt INTE!(Dessutom har man ont i huvet dan efter!) :D
Räkna får?Då tappar jag räkningen,och blir sur för det! :D
Och lösa korsord är absolut inte lösningen(hahahahhaaa)för då måste jag lösa allt!Och då är klockan jätteseeeent!!!!!
Så vad ska jag göra?
Jo!!Börja nedräkningen tills min man kommer hem! <3 Det är exakt 13 dagar kvar innan han är hemma!!!
Och ni fattade,att han verkligen gick till sjöss!(Mot min absoluta vilja)
Men min Dotter med "sambo" kommer redan på skärtorsdag,så sällskap får jag från då! ;)
Min Son åker förvisso till Borlänge på lördag,vilket gör att helgen blir väldigt ensam!
Men då får jag yrsla i lugn och ro! :)
Nej ni!Nu är det dags att gå och lägga sig,arbetsdag imorgon!!!!
På återhörande allihopa!!
Må gott!!!
Mitt stora "kall" i livet!!Visst är dom vackra??!!

Kommentarer
Postat av: angelique

japp snart är vi hemma!!! :) och vi glädjer oss till tusen och har redan packat klart, typ! haha! :P <3

2012-03-29 @ 00:01:30
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Mammilu

Längtar!! :D

2012-03-29 @ 00:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0