Mörk!Mörkare!!Kolsvart!!!

Nu börjar den tiden på året som jag hatar!!!!!!!
HÖSTEN!!!!!!
Det ljusa blir kortare och det mörka blir längre!!!
Om jag kunde skulle jag gå i ide,omedelbart! :D
Det finns få ljuspunkter i detta mörker!
Herregud va negativt det låter. :D
Så man får börja med att leta efter dessa ljuspunkter med ljus och lykta.
 
Första ljuset är min Son! <3
Han har träffat någon! ;)
Seriöst?Vet man aldrig,förrän senare. ;)
Personen ifråga är jättetrevlig!
Artig,belevad,och jag tror,helt rätt för min Son!Go for it!!!!
 
Andra ljuset är min Dotter! <3
Hon kommer hem i slutet av september,saknar henne redan! :(
En snabbvisit,men ändå! ;)
 
Tredje ljuset måste bli crew-festen på hojklubben jag hjälper!
Årsfesten är avverkad!Så då är det dax för oss att ha en fest för oss! ;)
Mycket dricka!Maaat!!Och framförallt!!Trevligt sällskap!!!
 
Så detta är mina tre ljuspunkter just nu! ;)
 
Som jag har sagt sååå många gånger tidigare?!Ska jag försöka blogga liiite oftare! ;)
Måste ta mig i kragen och uppdatera infon lite mer regelbundet!
 
Så tills dess!
På återhörande!!
Och absolut!!Må gott allihopa!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0