Oj!!!!Två på raken!



Kunde inte låta bli att göra ett inlägg till! ;)

Har avnjutit en underbar bastu med min Man.(Både han och jag behövde det!)
Har haft ont i ryggen hela dan,vet inte varför,men kan ana mig till orsaken.
Har sovit själv i vår vattensäng i snart två veckor,vilket innebär trassel för min rygg!!!!
Vattenmängden är anpassad för två,vilket innebär;att då nummer två inte är på plats,blir det fel!!
Sjunker som en gråsten i sängen,och blir kutryggig!Därav,ont i ryggen!
Men mitt ryggont är inget emot vad min Man får genomgå!!!!Stackarn!!!
Vi har fått tag på telefonnumret till en sjukgymnast som är jättebra.Har bla hand om många idrottsskadade.
Så nu hoppas vi att det ska ge resultat,annars blir det operation.Och det vill vi INTE!!!!

Nästa vecka blir en soft vecka!!!!!!
Fyra dagar jobb,midsommar och semester på det!Kan man önska sig något bättre?Nääääää!!!! :D

På onsdag kommer min Dotter hem!
Ska bli skönt att snacka,umgås,och bara vara tillsammans!!
Eller,vi kan göra livet surt för hennes lillebror! :D Nej,det tror jag inte.Han behöver sin tid!!!

Vet inte hur hon reagerar på att vara tvungen att dela säng med mig,då min Man har ockuperat hennes säng?! :D
Tror hon ger godkännande,hon vet hur ont han har.
Det jag glömt att tala om för henne är att jag har semester efter midsommar! ;)
Så hon kommer att få umgås med mig en heeeel vecka!!!!

Så,nu blev det lite mer,vilket absolut inte var meningen.Hahhaaaa,vem bryr sig ändå??

Kram på er!!Och på återhörande,igen!


 Min älskade Man!Med sin favoritsyssla! ;) Äta!Och det syns inte på honom! :( Orättvist!!! :(


Kommentarer
Postat av: angelique

det säger du minsann! japp snart är jag hemma och lagar lite liv i huset ;)

2011-06-20 @ 12:35:31
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0