Tänk vad tiden går fort!!!!



Tänk att det var över två veckor sedan jag uppdaterade min blogg!
Att tiden bara rinner iväg är faktiskt lite skrämmande,men det händer konstant en massa saker!

Min Dotter har hunnit åka fram och tillbaka till Istanbul!
Min Man har bara blivit sämre med sitt diskbråck!
Min Son har gjort en snabbtripp till Göteborg!
Själv har jag bara försökt att hänga med i svängarna! :D

Min Dotter var som sagt till Istanbul en kort sväng.
Hon skulle jobba som mässvärdinna på en läkarkongress.
Stolt som man är,är man inte sen att informera allt och alla om hennes otroliga resa.
Hon fick jobbet av en slump!Vad annars!!
Hennes barndomskompis sedan lekis,kontaktade henne i panik,ock undrade om hon hade möjlighet att åka till Istanbul och jobba i fyra dagar,eftersom dom var kort med folk!Och visst kunde hon det!
Och hon fick verkligen en upplevelse att minnas för livet.

Min kära Man då!!
Han har det inte lätt!!
Värken i nacken har inte släppt för fem öre!!!!Han sover i snitt två timmar i sträck,och sedan är det dax för nästa värktablett.Att han orkar jobba och hålla humöret uppe är för mig en gåta!
Idag var han på magnetröntgen,så vi får hoppas att det kan ge ett hoppfullt besked.
Just nu ligger han och sover,och det är mer än välbehövligt!!!

Min Son då?Ja han tog en liten road trip till Göteborg.
Han åkte i onsdags och kom hem idag.Metaltown-gratis entre-han gilla!! :D

Det är så underbart att han äntligen har börjat öppna sig,och är för det mesta på ett strålande humör.
Om ni bara visste hur han har varit!!!!!!!!!!Men älskar dig ändå!!! <3

Och jag då??Ja,det har bara varit att hänga med i alla svängar så gott det går.
Håller kontakt med min Dotter,tills hon kommer hem igen.
Stöttar min Man,så gott det nu går.
Och fortsätter att hålla en bra kontakt med min Son.
En "La Familia"håller ALLTID varann om ryggen!!

Så,här har ni orsaken till bloggtorkan.
Men det kan inte bli sämre,för nu blir det nya tag.

På återhörande allihopa,för nu är det sommar!!!!!





Detta är den ultimata bilden av sommar!!!Min Melody sover i sommargräset! ;)

Kommentarer
Postat av: angelique

världens bästa mammilu!! <3

2011-06-20 @ 12:31:19
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0