En torsdag som vilken annan!

Då börjar denna dag närma sig sitt slut.
Sitter och slötittar på hockey-VM,Ryssland-Danmark.
Intressant match!
Halvvägs in i andra perioden och Danmark leder med 2-1!!Ska bli kul och se om dom orkar hela vägen.
Och,då man sitter här och berömmer Danskarna så gör Ryssland mål.
Jaja,det var väntat.

På jobbet gick det mesta på halvfart.Folk har inga pengar efter påsk och valborg.
Ska jobba på lördag,och hoppas det blir lite mer drag då.
Eftersom jag jobbar med spel,så har jag alltid att göra.Iallafall mer eller mindre.

Gubben har dykkurs hela kvällen så här sitter jag i min ensamhet och njuter!
För det är faktiskt skönt att få lite egentid,så man kan ladda batterierna.
Bara för att man är gifta behöver det inte betyda att man jämnt måste tillbringa sin lediga tid tillsammans.
Det är rentav nyttigt för förhållandet att ha lite pauser,man uppskattar varandra mer då!

Nu börjar mina Bebisar bli otåliga,dom vill ha sin kvällsmat.Så det är bara att lyfta på det riksbekanta och gå och utfodra dom små liven.

(Slut på andra perioden,Ryssland leder med 3-2)

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0