Och en vecka senare!!!



Då har det gått en hel vecka sen jag bloggade sist!
Sjuukt va tiden går fort!!!

Har nu bara upploppet kvar på mina auktioner på Tradera,och det har gått över förväntan.
Fram till nu har jag tjänat drygt 1000 kronor,på saker jag inte behöver.
Hoppas att dom som köpt har mer nytta av sakerna än jag hade.
Har faktiskt satt ut flera auktioner,och hoppas på samma resultat.

Annars har veckan varit lugn,jobb jobb jobb. :D
Lönen landade i plånboken i fredags,så nu har man unnat sig lite "lyxmat" i helgen.
Eller inte direkt lyxmat,snarare hämtmat. ;)

Min Man tycker inte att det är så kul att vara hemma,och sjukskriven,han får ju inte göra något.
Men det är bara att bita ihop,det finns ett ljus i tunneln,snart! :D

Min Dotter har jobbat hela helgen,så henne har man inte kunnat skypa med.Hon sover troligen än?! :)
Min Son har varit uppe några timmar redan,som omväxling! :)

Gjorde faktiskt fint till mina Bebisar igår,så nu har dom det rent och fint i burarna igen.
Då burarna var klara var det dax för manikyr!
Den enda som protesterar mest är Melody!
Hon markerar sitt missnöje genom att inte stå still medan klorna klipps!
Freja,Freke och Vidar sitter mest och undrar vad som egentligen händer,så där går det smärtfritt.Tur är väl det.
Skulle vara jobbigt om alla tre var som spattiga höns,och man fick jaga dom över hela köksbordet. :D
Kanske man trots allt har byggt ett förtroende till dom,så allt kan gå lugnt till.Hmm,kanske,kanske.

Ska sätta på bastun snart,känner att min gamla lekamen behöver lite uppmjukning.
Har känt mig bakis,TROTS att jag inte druckit en droppe på  tre veckor.
Håller väl på och blir sjuk,eller nåt.

Är lite stolt över mig själv,faktiskt!!!
Satte 13 rätt på mitt stryktipsspel i helgen! ;) Bra där!!!
Tråkiga är att den inte gav mera än ca 2300.Men det var 13 rätt!
Hahaa,alla tipsproffs skrattar nog gott,men som jag sa;Är grymt stolt över mig själv! :D
Nästa gång ska det bli lite mer.

Annars har helgen gått i lugn takt,och nu är det bara att ladda för en ny vecka,och nya utmaningar.
Måndagen börjar med ombyggnad av postavdelningen på jobbet,så där blir det inte mycket gjort på förmiddagen.
Lär väl bli många irriterade kunder,men det får man ta.Dom blir aldrig nöjda ändå!!!

Det var nog allt för denna gång,men det blir mer snart igen!Hoppas jag! :D

Må gott alla!

På återhörande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0