Tradera time!!



Då har man sysselsatt sig denhär söndagen!
Har suttit framför datan halva dagen och satt ut annonser på tradera.
En massa grejer,som t.ex verktyg,kläder,leksaker etc.
Trodde nog inte att nåt skulle intressera folket där ute,men ack så fel jag hade!

Startar alltid mina auktioner med 1:-.Oavsett vad det än är.
Och till min förvåning,har jag redan nu flera bud.Och framför allt på saker man inte trodde skulle falla någon i smak.
Men borde ha vant mig,att det jag inte tycker är värt nåt,är värt nåt för en annan.

Den enes skräp,den andres guld!Så sant så!!!

Annars har helgen varit lugn.
Både jag och min Man har bejakat detta med vila och mera vila.
Vi har ätit gott.Tittat på tv,och bara varit.
Det har varit en del handboll på tv,vilket är ett tydligt tecken på att säsongen är igång.

BK Salems damer hade också säsongspremiär,vilket tyvärr blev storförlust.
Men det blir att ta nya tag.
Jagar en tränare till damerna,och tror att jag kanske har en på gång.Bara att hålla tummarna.

Sitter och väntar på att bastun ska bli varm,så jag kan få lite värme på mina axlar.För jag och dom är inte sams för tillfället. :(
Ska beställa tid hos min kiropraktor för en rejäl ryggmassage,innan han åker in för sin höftoperation.
Sen blir det ett antal veckors väntan innan jag kan anlita honom igen.
Får nog ta min väninna till hjälp,thaimassage!!Det är också enormt skönt!!

Min kära Man har försökt ringa sin pappa hela dagen,för att gratulera honom på hans födelsedag.
Nu ringer han och undrar hur det är.
Och där är det verkligen INTE "intresse klubben antecknar"
Han har inte en aning om att min Man är opererad för diskbråck i nacken.Och han har mage att visa oro,trots att han aldrig hör av sig till oss!!!!!!!!
Tycker synd om min Man som alltid ringer till honom och gratulerar,för nåt samtal från sin pappa på hans födelsedag kommer det inte att komma.
Låter som en bitterf___a,men så är det.

Nog om detta!
Det blir nog gladare nyheter nästa gång! ;)

Må gott alla!

På återhörande!!

Kommentarer
Postat av: angelique

jag såg också handboll i söndags!!! :D guif - skövde! kul match faktiskt och såg att helge född 92 från tumba har bytt till guif, grym spelare! saknade handbollen extra mycket då. kul med en tränare på g, vill veta mer om det!

2011-09-19 @ 21:10:15
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0