Bloggare!Eller?

Jaha,då sitter jag här och har skapat min egna blogg!!!
Och vad ska man skriva om?
Många har kommit med en massa förslag,som man har analyserat,tänkt och funderat över?!
Men vad vill man åstadkomma med en blogg?!
Har läst många och upptäckt att det flesta av bloggarna är katalogiserade.
Mode!Mat!Etc...
Men vad vill jag med min?
Inte mycket inte.
Kanske få ur mig tankar och funderingar,som annars snurrar i skallen i evighet och aldrig får ro!
Återkommer då jag klurat ut vad jag vill med min blogg!!

Må världen komma till mig,för själv orkar jag inte komma till världen!

Kommentarer
Postat av: angelique

heja mammilu! :) det här ska bli kul att se!!

2011-05-01 @ 12:07:08
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0