Bloggtorka?Javisst!!


Känns som evigheter sen jag skrev senast!
Och visst va det de!Snart 3 veckor!!Usch,skärpning!!!!
Väntar fortfarande på min aashäftiga bloggdesign,och då blir det andra bullar! ;)

Det har väl inte hänt så mycket sen sist.
Julen kommer med stormsteg,och jag försöker hänga på tåget.Det går sådär. :D
På jobbet är det massor att göra.Så mycket att jag ska jobba x-tra imorn mellan 11-15.
Var tvungen att vara hemma idag.Min mage och jag var inte sams!Hade ätit frukost och skulle borsta tänderna,ja då bestämmer sig frukosten att komma upp!!!!Heelt utan förvarning??!!Pinsamt att vara tvungen att ringa till jobbet och tala om att man inte är helt ok.En och en halv timme innan man börjar jobbet!
Så för att stilla mitt dåliga samvete lite,ringde jag till Sussie och frågade om det behövdes hjälp imorn,och det behövdes!Som sagt JUL! :D

Min Man åkte till Egypten igår med sina gymnasie elever.Han blir borta en vecka.
Hoppas att han håller sig på mattan,och inte tar i för mycket!!Han måste tänka på att han är nyopererad trots allt!
Det blir ingen nöjesresa direkt.
Han hade strul redan innan dom skulle åka.
Några elever hade ställt till det veckorna innan.
En elevs föräldrar hade bokat en semesterresa med avgång morgonen den 22/12.Dom landar på Arlanda på kvällen!
En annan elevs föräldrar hade inte fått någon information alls av sin son,vilket gjorde mamman en aning upprörd!
Så nöjesresa?Näää,tror inte det! :D

Min son har varit till Göteborg och kollat in en skola som han tänkte söka till.
Roligt att han vill återuppta studierna.
Tittade lite på infon han hade med sig hem,och det verkar vara en riktigt vettig kurs!Fördjupning i hans favoritsysselsättning.Foto!!
Så nu är det bara att hålla tummarna att han kommer in!!!

Nu är det inte många dagar kvar till min Dotter kommer hem för att fira jul.
Och läser man på hennes blogg,så har hon haft fullt upp!Så vi får nog hem en väldigt trött tjej! ;)
Det är tufft att jobba på två ställen,och aldrig vara ledig.
Men,hon är fortfarande ung! ;)

Det var nog det för denna gång,ska försöka göra lite oftare uppdateringar.Blir lite trist annars! :D

Må gott allihopa!

På återhörande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0