Två arbetsdagar kvar!!



Japp!!!Två arbetsdagar kvar,sedan är det midsommarafton och SEMESTER!!!!!!!!!
Som jag längtar.Känns som man bara arbetar och arbetar,och det aldrig tar slut.
Just nu skulle jag kunna vara ledig ett helt år.Sliten,trött och framförallt LESS på allt!
Kunderna på jobbet går på nerverna,vissa arbetskamrater går på nerverna,vädret går på nerverna(regn),som sagt allt går på nerverna just nu.
Herregud vad negativt det lät.Bara lugn,så illa är det faktiskt inte.
Det finns faktiskt en massa ljuspunkter också.
Som t.ex;Min Son har förändrats totalt och blivit heeeelt underbar(älskar dig!),min Dotter kommer hem imorgon(älskar dig),och jag har ju min semester att se framemot.Så helt nattsvart är det ju inte.
Måste ibland få klaga lite!! :D
Har legat i migrän i två dagar,så därav all denna negativa energi som poppade upp från ingenstans,men nu mår jag bra igen.

Har planerat lite hyss inför semestern,måste ju hålla mig aktiv,och min Man på nålar.
Han vet aldrig vad jag hittar på för hyss,och så ska det ju vara.Han ska inte tro att allt är förutsägbart,eller hur??? ;)

Måste ringa och avboka vår inbjudan till midsommarfirandet också.
Min Man har inte blivit bättre i nacken,vilket innebär;Bara smärta.Så vi tog ett gemensamt beslut att skippa festen.
Istället ska vi ha en mysig midsommarlunch/middag tillsammans.Hoppas även barnen vill delta,skulle vara ännu mysigare.
Tiden får utvisa hur det blir.

Sitter på Facebook och chattar med min Dotter samtidigt som jag bloggar,är inte det vuxenpoäng,så säg!!!!

Har aldrig varit någon datanörd,knappt så jag vet hur man sätter på en dator,men har lärt mig med tiden.
Jag har alltid beundrat mina barn deras kunskaper framför datorn.
Skriva med bägge händerna,blogga,bilddagböcker,twitter etc......................
Själv har man så sakteligen börjat lära sig att skriva med bägge händerna,(tro nu inte att det går så fort som det låter),skaffat en blogg,och naturligtvis är jag med i Facebook.
Så även denna gamla tant har tagit tekniken till sig,så smått. :D

Detta var nog det hela för denna gång.

På återhörande allihopa


Ett grymt självporträtt av min Son!!!!Han har tagit kortet själv!!!



Och min lilla "galning" till Dotter!!!!


Det bästa vi har,är våra barn!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: angelique

och det bästa vi har är er!! <3

2011-06-22 @ 10:35:55
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0