Intressant iakttagelse!

Har precis avslutat rundvandringen på facebook,och här kommer min iakttagelse!

Reflekterar över alla dessa uppdateringar!!
Det finns inget som man INTE berättar om:
Har varit och handlat....
Klev precis ur duschen....
Åker till jobbet....
Krogen nästa....
Har landat på krogen....
Ja.ni förstår,listan kan göras milslång
Men det är inte detta jag reagerar på.
Utan,hur folk kan lägga ut sina absolut privataste konflikter fullt öppet för allmän beskådan.

Tycker personligen att dessa ska hållas inom förhållanden/familjen.

Har vid flertal tillfällen läst inlägg där man öppet bråkar om t.ex sina barn!Inte OK!!!!
Eller ett förhållande som tagit slut.
Så mycket skit och baktaleri som man kastar på varandra ska inte vi andra behöva ta del av.

Då undrar jag verkligen;Har man ingen självrespekt/stolthet?
För trots allt så är det alltid någon som blir mer sårad än den andra.

Skulle aldrig kunna öppet för allmanheten ge utlopp för min egen olycka eller vrede.

Så,snälla ni på facebook med konflikter angående skilsmässor,barnuppfostran,separationer,kärleksaffärer etc....
Lufta inte er smutsiga tvätt för allmänheten,det blir aldrig rättvist för någon!

Jag ska inte bara klaga!
Det finns massa roliga uppdateringar på facebook också,inte bara negativt.

Wow,det blev djupt så det förslår.
Men var tvungen att få det ur systemet.
Det är väl det som kallas tankar?! :D

Känns faktiskt bättre.
Har fått spy ut allt jag har tänkt på.

På återhörande!!!

Kommentarer
Postat av: angelique

jag och deborah diskuterade faktiskt ironiskt nog det igår :P lustigt! men vi håller helt med, man behöver inte dela ALLT på facebook. men vi konstaterade att det kan vara för att få lite sympati, på helt fel sätt.

2011-05-10 @ 12:37:13
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0