Måndag!Troligen den mest hatade dagen i veckan!!!

Äntligen är denna dag över!
Tycker inte om måndagar!!!!!
Måndag är dagen man har ångest för redan på söndag morgon då man går upp.

Dagen har trots allt varit hyfsat bra,lagom att göra på jobbet,soligt ute,och en underbart kort vecka!
Gjorde allt det där som måste göras varje måndag,veckoredovisning,rensning av gamla spelkvitton etc....
Dagen gick relativt fort,vilket var skönt.Sov lite halv dåligt inatt så längtan hem var enorm.
Väl hemma gjorde jag veckans goda gärning(trots att det är måndag :D )och städade mina Bebisar burar.
Så nu har jag 3 tokiga marsvin som springer benen av sig av glädje i en ren och fin bur.
Tänk så lite dom kräver men vad mycket du får tillbaka!!!!!

Övriga arbetsveckan kommer att gå fort.Tisdag-onsdag arbete,torsdag ledig,fredag arbete,och sedan ledigt i tre dagar.
Har dock lite planer inför helgen,som jag inte avslöjat allt om till min Man.Det är inte alltid man behöver berätta allt! ;)

Ledsen,men det blir inte mer än såhär idag.
Så på återhörande!


Timothy och Angelique på Fridays!Perfekt bild på perfekta barn!!!! ;) 
Perfekt bild på perfekta Barn!!!! ;) Älskar er i massor!!

Kommentarer
Postat av: angelique

härligt med uppdatering! :) älskar dig med massor!!!

2011-05-31 @ 23:25:53
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Mammilu

<3 you tooo!!!!

2011-06-01 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0