Ibland blir det så fel!!!!



Jag vet att min Man har jätteont!!
Och jag kan bara jämföra med min "ÄLSKADE" mensvärk!Och det är säkert mil från det han känner!Den håller i sig endast i 24 timmar!!!! :D
Men då kickar mitt ego fram,och det är inte snällt!!!
Jag köper att han har ont!!Men inte att irritationen ALLTID ska drabbas oss!!!!!!!!!!!!
Han är trött!
Han är irriterad!!
Han har ont!!!
Men för HELVETE tala om det för oss!!!!!

Jag tar inte skit i onödan!
Som t.ex;
Är grinig redan vid middagsbordet!
Kommer med onödiga negativa kommentarer,konstant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har varit tålmodig "god hustru"under hela tiden,men mitt tålamod är på upphällningen!Med besked!!!
Droppen var nog då han inte ens kunde säga "God natt"!
Till alla som är intresserade;DET SUGER HÄSTBALLE"!!!!
Har haft som en oskriven regel att alltid gå och lägga oss sams!!!!!Idag gick det inte som jag/vi ville!!
(Gud,va många utropstecken det blir idag!)
Älskar min Man oootroligt mycket,men det finns gränser för allt!

Till det positiva hör att han fick besked från Spine CenterDom har tagit emot hans remiss!Och den var akut!!!
Så nu väntar vi på tid till ett enskilt samtal med doktorn!Och drar han ut på tiden;Så ringer "Mamma Bear" till dom och får dom på andra tankar!!! :D

Älskar Dig!!Sedan -82!!!! :D

Puss min Älskling!!

Och vi andra ses,och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0