Sommarens "happening" nr 1 !




Då vi nu går mot mörkare tider,tyckte jag att det var mycket passande att berätta om den roligaste händelsen i sommar.

Jag och min Man satt på altanen i godan ro och fikade efter middagen.
Min Man går ut på framsidan och låser Buicken,varpå han kommer infarande och talar om att en luftballong är ovanför vår lekpark.
Så jag ut på altanen för att kolla läget.Döm om min förvåning då jag upptäcker att den i princip håller på att landa på vårt hustak!!!!
Alla grannar går man ur huse för att titta på spektaklet.
Alla tror att den håller på att nödlanda på vår allmänning,men,nejdå!Det var en mycket välplanerad landning,och helt rätt!
Det visade sig att en av grannarna satt i den,och att hon hade planerat detta.Hon ville överraska sina barn,och säga "Hej".Vilken grej att göra!Kul!
Dagen efter kom det fram att luftballongen hade startat från Lidingö!Inget annat att tillägga,än att det måste ha varit en helt grym "chaufför" på resan!! :)

Min Dotter blev dock besviken att ha missat en "happening" på vår gata. :D
Hon gick nämligen hemifrån c:a 10 minuter innan! :D

Sommarens absolut häftigaste upplevelse,utan tvekan!!!!!





Vem som helst skulle bli förvånad!!!


Kommentarer
Postat av: angelique

jaaa jag är fortfarande besviken!! :( BU!

2011-08-26 @ 22:13:52
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0