En lite annorlunda semester!!



Denna semester blir inte som den brukar vara.
Eftersom min Man fortfarande väntar på operation,så blir det till att vara hemma.
Inget fel med det,men han skulle så gärna vilja åka till sin mamma och hälsa på.Men det får vänta!

Vi tar en dag i taget.
Lite shoppande,lite pyssel,lite mys,god mat etc.....Framförallt,bara ta det lugnt!Som man egentligen alltid ska göra på sin semester.

Lite har vi hunnit göra fram till nu.
Vi åkte till in till Stockholm i söndags,och gick på ett dykmuseum.
Det var faktiskt intressant.Massor av gamla dykutrustningar.Bl.a tungdykarutrustningar från början av sekelskiftet.Slutna andningssystem.(som Cousteau utvecklade!)Och en massa annat skoj!
Ska man till Gröna Lund,kan man ta vägen förbi och titta.Ligger bara ett stenkast från Grönan.
Svensk Dykerihistoriskt Förening!!!Drivs ideellt och gratis inträde!!Gillar "gratis" :D

Annars har det inte hänt speciellt mycket.Ringde Mamma för att höra hur det är med henne.
Min Dotter är fortfarande hemma.Hon åker tillbaka till Oslo i mitten av augusti,så jag får ha henne hemma ett tag till.
Min Son börjar en utbildning(eller nåt)via arbetsförmedlingen på måndag.Kan ju hoppas att det kanske ger ett jobb i slutändan!!Han behöver det!

Vädret ska man egentligen inte tala om. :D Regn har lovats i flera veckor,men hos oss har det lyst med sin frånvaro.Åska likaså!Det är varmt,vilket är positivt.Sommaren ska vara varm.Är inte beroende av sol,så jag njuter iallafall!!!

Finns inte så mycket mer att berätta,så jag återkommer då inspirationen infinner sig.

På återhörande alla!Må gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0