Semester 1 till ända!!!!



Visst låter det lite tragiskiskt,men ack så sant!
Sitter här och våndas över att det trots allt är arbetsdag imorgon.
Har haft semester i en vecka,och gjort absolut INGENTING!
Och,vet ni?,det har varit hur skönt som helst.

Midsommarafton tillbringades hemma,med Dotter och Man.Dessutom var jag ledig,så det var en "happening" utan dess like.
Vi åt en underbar middag med allt som hör midsommar till!!!!
Sill,färsk potatis,lax,gräddfil med gräslök,nubbe....etc etc etc!
Min Son firade sin midsommarafton med kompisar,och åt inte hemma.
Min Dotter däremot åt middagen med sina föräldrar,men festandet tog plats på ett annat ställe.
Undrar hur många vuxna barn vill fira midsommar med sina föräldrar,inte många inte!
Och dom som mot förmodan gör det,har inget eget socialt liv!!Sanna mina ord!!!
Eftersom min Man inte har det lätt med sitt diskbråck,så stannade vi hemma,trots inbjudan till fest hos bekanta.
Thaikaraoke!!!!Hum,måste tänka!!!!!!.....................NEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!
HATAR karaoke!!!Det finns inte värre!!!!
Som ni förstår så har dom flesta i denna bekantskapskrets Thailändska fruar!
Vilket innebär att det blir;mycket god thaimat,men även mycket thaisnack bland alla fruarna.
Inget ont om det,men som svensk är det ibland svårt att hänga med!
Så jag och min Man firade midsommarafton hemma,allena!
Och vet ni vad?Kom underfund med att midsommarafton nog är lite överreklamerad,förutom maten,för den älskar jag!!!

Detta var en liten "update" på vad som hänt i veckan.Skaaaa försöka bli lite bättre på uppdateringar,men jag lovar att det kommer att bli väldigt tradigt i längden! :D

Så,på återhörande alla som kanske hittar till min sida,eller inte! :D

Må gott,och på återhörande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0