Fredag!!!Och VM-semifinal i ishockey!!!

Ja då har man suttit bänkad framför tv:n hela kvällen och hejat på Sverige och liiite på Finland! :)
Tror att Finland blir en tuff motståndare i finalen.
Men hoppas att Sveriges motgångar äntligen är över!!!!
Mårts har gjort ett suveränt jobb med laget,och förtjänar att ta hem bucklan på söndag!!!
Har analyserat Mårts en aning och kommit underfund med att han är en riktig räv!!!!
Tror han mörkar en hel del angående laget,och säger inte allt till pressen??!!
Denna lite "blyga"och"anspråkslösa"lilla man vet mycket mer än han vill visa!!!SMAAART!!!!
Så nu sitter jag i min fåtölj med stora förhoppningar om finalen på söndag!
Som Svensk med blå/gult hjärta så nästan kräver jag GULD!!
Realistiskt?Kanske,fullt möjligt!!!!Helt klart!!!!!

Fredagar är speciella!
Då gör man lite godare middag!
En kall öl är ett måste!
Tar gärna en whiskey till tv-tittandet!
Alla som läser detta kommenterar uttalandet som från en alkis. :D
Men bryr mig faktiskt inte!!!!!!
Är livsnjutare.
Har upptäckt att många människor "tycker"!
Vilket är väldigt skrämmande.
Visst ska alla ha en egen åsikt,men man behöver inte lufta det till alla.
Fast det värsta är då ens "åsikt" inte stämmer med alla andra,och man blir sur för att inte alla andra delar ens "åsikt".
Vad göra???
Då är det bara att acceptera att alla inte tycker som du!Och det kan vara jobbigt!!!

Vi föds och uppfostras olika!
Jag för min del har alltid försökt att lära mina barn vad som är rätt och fel!(Hoppas att jag lyckats något!Det får ni fråga mina Barn.)
Det som präglar mina Barn behöver inte prägla andras barn!!!

Jag och min Man älskar hårdrock!!!
Hur många föräldrar i 50-års ådlern gillar det??Jo,VI!!!!
Och det är inget fel med det!Vi växte upp med det!!

Fri uppfostran?!NEJ!!!Fortfarande med vad som är rätt och fel!!!!

Hoppas ni har snappat upp min livsfilosofi,för det är så jag lever mitt liv!!!! :D

Tack för mig,för denna gång!
På återhörande!!!

Lev väl!!!!

Kommentarer
Postat av: angelique

tycker ni gjort helt rätt! :) trivs med hur vi blivit! :) och vi har bara er att tacka och det är iaf jag tacksam för! <3

2011-05-13 @ 23:42:36
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0