Då va det klart!!

Nu är min Man opererad!
Natten var ovanligt lång,och dagen blev ännu längre!!

Jag hade tagit ledigt från jobbet idag,visste nämligen att jag absolut inte skulle kunna koncentrera mig på jobbet.
Vid halv två hade jag inte hört något från sjukhuset,vilket gjorde mig lite orolig.
Så jag grabbar telefonen och ringer.
Blir kopplad till avdelning 72.
Och till min förvåning får jag prata direkt med min Man!!
Det visade sig att sjukhuset inte ringer anhöriga för att tala om hur operationen har gått,och det visste inte jag!

Men nu är det gjort,och han mår bra.
Han hade ont i halsen,groggy och var mör i nacken.Men utöver det,var allt bara bra!
Det skulle nog jag också vara om jag legat på operation i tre timmar!!

På eftermiddagen ringde min Man och gav lite mer ingående info.
Kirurgen hade åtgärdat diskbråcket mellan 6-7 kotan,men inte mellan 4-5.Han ansåg att det inte var så illa att man skulle behöva åtgärda det,och förlänga operationstiden med ytterligare 1-2 timmar.
Han kanske blir tvungen att göra om det om 3-4 år,eller om 10-15,eller aldrig.
Nu vet han hur det känns,så nu kan han inte skylla på träningsvärk! :D

Nu kan jag gå och lägga mig!I lugn och ro!Inga bekymmer eller oro!!

Må gott allihopa!

På återhörande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0