3 låååånga veckor!!!!


Ja,det är 3 lååånga veckor sedan jag la in ett inlägg!!Vilken skandal!!!
Bloggtorkan den bara fortsätter och fortsätter!
Känner att inspirationen inte riktigt är där! :(
Vill ha min snygga design på sidan,och jag väntar fortfarande!
Måste maila min designer!

Vad har hänt sen sist!Massor,och inget,egentligen.
Julen kom med stormsteg,och var förbi lika fort som den kom.
Jobbade c:a 10-12 timmar per dag i två och en halv vecka.
För att sedan landa på julafton med middag med nära och kära.Julklappsutdelning och utgång för dom unga!
Låter som en tråkig dag,men personligen var den heelt underbar!!!
Min Dotter kom hem från Oslo den 22/12,och min Man kom hem från en dykresa samma dag!
Vad kan bli bättre än så?

För er som inte har förstått,förklarar jag!
Min Man jobbar som dykinstruktör på ett gymnasium i Gustavsberg.
Vilket i sin tur innnebär att han "måste" åka med eleverna på en resa. :D Vilket i detta fall innebar till Egypten.
Missunnar honom inte alls!Skulle INTE vilja åka med!!

Min Dotter hade juluppehåll från Wallmans salonger över jul,så hon firade julen med familjen!
Dock var hon tvungen att åka tillbaka till nyår,för att jobba!

Annars har allt haft sin gilla gång!
Jobb,jobb och jobb!!

Både jag och min Man satt och spånade ikväll om en tågresa!! ;)
När och vart,kom vi aldrig fram till.
Tanken slog att vi båda skulle vilja åka och hälsa på vår Dotter i Oslo,men det blir först framemot mars-april.
Hon ska få flytta in i sin nya lägenhet först!

Nästa resmål blev eventuellt Göteborg?!Få se om vi gör slag i saken,eller om vi fortsätter att drömma! :)

Snacka om att det blev ett rörigt blogginlägg! :D
Men ibland får det bli så!

Må gott allihopa!!

På återhörande!!!



Stal en bild på min Son på hans sida på Deviantart!
Vad han än säger,så tycker jag han är stilig!!!
Eller hur?

Kommentarer
Postat av: angelique

världens finaste bror!!!

2012-01-11 @ 15:23:08
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0