"Farmor"

Har ju inte bloggat på minst 100 år,eller nåt! :D
Så ber så hemskt mycket om ursäkt för det!
Ska försöka skärpa mig!
Ja,då har man blivit Farmor!Eller nåt i den stilen! ;)
För c:a en och en halv vecka sedan blev vi med KATT.Ja,ni såg rätt!!!
Min älskade son kom hem en kväll och sa;"Titta,visst är han söt!!Han ska bo hos oss"
Visst blev man lite överraskad,för att inte tala om vad min Man tyckte!! :D Hans min var obetalbar!!!!
(NU är det inga problem,men då!!)
Han har alltid varit emot katter!"Vi ska inte ha nån kattjävel hos oss inte!!"
Men även solen har fläckar!! :D
Detta är då vår nya familjemedlem.
En 13 veckor gammal kattunge!
Som har massor av helig birma i sig!!Uuuunderbar!
Så länge han inte anfaller fötter,tapeter,soffor,oss etc..........
Skämt å sido!Han är skön!!!
Min Son har arbetat på Peace&Love i en vecka,vilket har inneburit att resten av familjen har tagit hand om denna trasselsudd i hans frånvaro!!
Vår Dotter har varit hemma en sväng.Vilket resulterade i att han fick sova hos henne på nätterna!
Utom två,då han fick tillbringa den mesta av tiden i vårt sovrum.
Och det var under denna tid som min Man smälte som smör i solsken. :D
"Junior" har sovit vid min och min Mans huvud.
Och har man lagt en hand över honom har han spunnit för ett helt kompani! :)
Men akta dig för att visa att du är vaken!!Då är det kört!!
Då är det lekdax!I 180!! :D
Så blunda,och låtsas att du sover!!Då är du "homesafe"!! ;)
Under nätterna får han tillbringa i ett stängt rum!För att vi som jobbar kan röra oss fritt i huset,utan oro att "Snes" ska smita ut!
Ja,detta är och förblir en innekatt!!Säg vad ni vill,men så blir det!!!!!
Denna lilla varelse har saknat sin "Pappa" i massor!!
Första dagarna gick han upp till min Sons rum och "grät" efter "Pappa". :( Huur sorgligt som helst!)
Och då min Son kom hem ikväll,var det han som gällde!
Facinerande hur djur väljer människan!
Och i detta fall valde Snes min Son!!!Och det mina Vänner,är inget dåligt val!
Kallade min Man för "Farfar" härom dagen. :) Och han tyckte inte det var kul! :D
Men sa till honom,just nu är det det närmaste barnbarn vi har! :D Hmpf,var hans kommentar! :D
Tror inte han tyckte att det var riktigt vad han tänkt sig som barnbarn??!! :D
Ikväll är "Pappa" tillbaka!Så då får han vara i min Sons rum inatt!
Så!Vad tycker ni om mina nyheter idag??Kul va??
Ska försöka skärpa mig med bloggande!!!!!!
För visst är det lite roligt med nyheter av detta slag?
Må gott allihopa!
Och på återhörande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0