HatKärlek!! :D

Spännande hur en människa ändrar uppfattning!!
Vi tar min Man som ett STOORT exempel!!
Som ni kanske har uppfattat så har min kära Son skaffat sig en katt??!!Till min Mans stora fasa!! :)
Men det märkliga i allt är att det är han som gullar mest?!
Det är då som man börjar undra?
"Vi ska inte ha en kattjävel"
Det är Snes hit!Och det är Snes dit!
Ni får inte missförstå mig!!
Min Man äälskar djur!Bara han slipper ta hand om dom! :)
Då min Son kom hem med denna lilla varelse på c:a 13 veckor,var inte känslorna direkt varma.
Min Sons kommentar var ungefär;Titta!Han ska bo hos oss!!
"VA!Vi ska inte ha nån katt!!!"Var min Mans kommentar!!
Men akta er!!!!!!Tongången har ändrat sig sedan dess!! :D
Min Man gullar med denna varelse som om det var det naturligaste i heeela världen.
Han kollar konstant var Snes är!Vad han gör!Äter han!Sover han!Etc..........
Och han har varit tvungen att erkänna,att denna lilla trasselsudd har vunnit hans hjärta i 180!!!
För vem kan motstå en liten hårboll som ständigt måste ha koll på vad alla i familjen har för sig!!!
Trots hans vansinnesblick och tokryck är han den mest keliga lilla katt som finns!
Idag byggde min Man en klösbräda till Snes!!!!
Min Son hade tittat på en klösbräda på djuraffären,men den var rosa!!Och det ville han inte ha till en pojke!
Så sagt och gjort!!Min Man snickrade ihop en!!
Och den blev helt magnifik,värd en "kattjävel"!! :D
Ska bli intressant att se vad han tycker då vår Son flyttar hemifrån?Lär dröja ett tag,men iallafall??!!
 
Det var det hela för denna gång!
Må gott allihop!!
Och absolut på återhörande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0