Tänk om??

Tankarna har flytit fram och tillbaka!Tänk om??
Efter att jag fått beskedet att min chef ska sälja butiken,har mitt hjärnkontor fått spelet!
Det enda jag tänker på är,varför inte starta eget??!!
Har bollat iden med familjen,eller framförallt med min Man.Och hans reflektion är;om jag räknat alla kalkyler etc..
Har bollat siffror så jag tror jag fått nippran på det mesta! :D
Men visst!!Allt är möjlligt!!
En EGEN spelbutik!!
Smaka på det ni!!
Har väckt intresset hos en bekant,och han är på!Har till och med ett "ställe" som har potential!
Men den stora frågan fortfarande är?Klarar jag det ekonomiskt?
Är man två som tar smällen,kanske det går vägen.
Vi har båda flera års erfarenhet av spel.
Han på hästar,och jag på oddset!Det kan inte bli mer än bra!Eller snarare BÄST! :D
Skönt att få kräkas ur sig lite! ;) Återkommer med mer detaljer senare!
Kort blogg denna gång!Och hoppas det inte dröjer alltför länge till nästa,är ju inte så att jag skriver dagligen!! :D
Må gott allihopa!!
Och ABSOLUT på återhörande!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0