Onsdag!Denna "mitt i veckan" dag!!

Har tagit mig en välbehövlig bastu!
Min kropp och jag är inte riktigt överrens! :(
Känner mig trött,och min kropp bara hänger på! :)
Ska väl egentligen inte klaga,och det gör jag inte heller!
Kroppen och jag lever ett separat liv!!
Jag vill köra på som att det var julafton varje dag,medans min kropp tycker att det är dags att gå i pension! :D
Men jag lovar er,pensionen får nog vänta!! ;)
Tänk er att vissa dagar inte finns!
Man bara är!!
Måndag,tisdag,onsdag.. etc..........................!!!
Vardagen går i en jäääättetråkig cirkel och det ända du vill göra är att kliva av??!!
Där befinner jag mig just nu!
Förväntningarna inför påsk är just nu skyhöga!
På påskdagen kommer min Man hem!! <3
Tänk vad fort två månader går!!!!!!!!!!
Saknar honom i massor,och hoppas att påskdagen var imorgon. ;)
Vilken tur att jag har min Son hemma,annars vet jag inte vad jag gjort!
Längtan blir liksom inte lika stor då. ;)
Älskar dig,min Son!! <3
Klockan har passerat midnatt,och min kroppsklocka SKRIKER,gå och lägg dig!!!!!!!
Så det är vad jag tänker göra!
Sov gott allihopa!!
Må gott,och på återhörande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0